середа, 12 червня 2013 р.

Модуль 8. Моя рефлексія.

 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання,

зосереджене на потребах учнів", а саме:

 за допомогою матеріалів цього модуля я усвідомила головні 



ідеї оцінювання, воно

має відбуватися постійно протягом проекту та включати 

оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та

 навичок.

    Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб


 учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так

 і на навичках 21 століття.

     Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з


цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості

навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в

кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.

     Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та 


якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується 

підсумкове оцінювання.


Немає коментарів:

Дописати коментар