Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання,
зосереджене на потребах учнів", а саме:
за допомогою матеріалів цього модуля я усвідомила головні
ідеї оцінювання, воно
має відбуватися постійно протягом проекту та включати
оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та
навичок.
Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб
учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так
і на навичках 21 століття.
Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з
цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості
навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в
кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та
якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується
підсумкове оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар