Розглянувши питання модуля, щодо засобів оцінювання діяльності учнів, я намагалася підібрати ефективну систему оцінювання навчальних досягнень учнів, тому що питання, які стосуються оцінювання - це одні із важливих питань у навчанні.
Під диференціацією розуміють таку форму індивідуалізації, коли учні, схожі за певними індивідуальними особливостями, об’єднуються в групи для окремого навчання. У педагогічній літературі є два терміни: “зовнішня диференціація” і “внутрішня диференціація”. Терміном “зовнішня диференціація” позначають таку організацію навчального процесу, за якої для задоволення різнобічних інтересів, здібностей і нахилів учнів створюються спеціальні диференційовані класи, школи. Термін “внутрішня диференціація” застосовують до такої організації навчального процесу, за якої розвиток індивідуальності здійснюється в умовах роботи вчителів у звичайних класах.
![]() |
Додати заголовок |
Немає коментарів:
Дописати коментар